O zi din viata mea | Andrei Rosu | TEDxIasi

O zi din viata mea | Andrei Rosu | TEDxIasi

Micile schimbari in viata pot aduce un impact major pe toate planurile.

Salut, ma numesc Andrei Rosu. In ianuarie 2010 am ales sa imi lansez un jurnal in acest mediu virtual.

Cu doar cateva saptamani inainte de acest moment imi facusem un bilant al vietii si am realizat ca nu sunt pe drumul cel bun. Aveam o multime de vise si aveam de gand sa mi le indeplinesc. Un vis este context viitor in care devenim, avem sau facem altceva. Facand zi de zi acelasi lucru nu aveam cum sa obtin rezultate diferite, asa ca am ales sa fac cateva schimbari minore.

Fiind proaspat tatic, am fost foarte motivat sa devin un model pentru fiul meu, Alex. Mi-a fost suficient de clar ca fiul meu nu va fi o persoana activa daca eu voi continua sa stau pe canapea, sa beau bere si sa ma uit la TV; ca nu va manca (si nu va fi) sanatos daca eu ma voi indopa cu junk food; ca nu va avea relatii de calitate daca nu incep sa actionez si in directia asta.

This talk was given at a TEDx event using the TED conference format but independently organized by a local community. Learn more at http://ted.com/tedx

[Read More …]

O zi din viata mea | Andrei Rosu | TEDxIasi

Leave a Reply

